مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 30 آبان 1402 ساعت 20:052023-11-21اقتصادي

پرداخت 8.5 میلیارد تسهیلات و اشتغال 80 نفر در زرند توسط بسیج سازندگی


مسئول بسیج سازندگی شهرستان زرند با اشاره به پرداخت تسهیلات قرض الحسنه خوداشتغالی گفت: در شش ماه نخست سال جاری مجموع تسهیلات داده شده به متقاضیان هشت و نیم میلیارد تومان بوده و زمینه اشتغال پایدار حداقل 80  نفر به صورت مستقیم فراهم شده است.

- ایسنا/کرمان مسئول بسیج سازندگی شهرستان زرند با اشاره به پرداخت تسهیلات قرض الحسنه خوداشتغالی گفت: در شش ماه نخست سال جاری مجموع تسهیلات داده شده به متقاضیان هشت و نیم میلیارد تومان بوده و زمینه اشتغال پایدار حداقل 80  نفر به صورت مستقیم فراهم شده است.

فرماندار زرند و جمعی از مسئولان شهرستان، 30 آبان ماه به مناسبت هفته بسیج از طرح های اشتغالزایی بسیج سازندگی زرند بازدید کردند.

سرهنگ حسین ابراهیمی مسئول بسیج سازندگی سپاه شهرستان زرند در این بازدید اظهار کرد: سازمان بسیج سازندگی در قالب قرارگاه اقتصاد مقاومتی، با هدف اشتغال خرد و خانگی و صنایع تبدیلی اقدام به ارائه تسهیلات قرض الحسنه خوداشتغالی تا مبلغ 150 میلیون تومان کرده است.

وی افزود: در شش ماه نخست سال جاری مجموع تسهیلات داده شده به متقاضیان هشت و نیم میلیارد تومان بوده و زمینه اشتغال پایدار حداقل 80 نفر به صورت مستقیم فراهم شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پرداخت 8.5 میلیارد تسهیلات و اشتغال 80 نفر در زرند توسط بسیج سازندگی

پرداخت 8.5 میلیارد تسهیلات و اشتغال 80 نفر در زرند توسط بسیج سازندگی