مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 15 آبان 1402 ساعت 13:302023-11-06سياسي

پیامدهای بین المللی حضور عشایر و بانوان در رژه دفاع مقدس


فرمانده تیپ مردم پایه سپاه انصارالرضا (ع) خراسان جنوبی گفت: امسال رژه عشایر و بانوان نیز برگزار شد که از لحاظ بین المللی این حضور عشایر و بانوان پیامدهای خوبی داشت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بیرجند، سردار غلامعلی تناکی، فرمانده تیپ مردم پایه سپاه انصارالرضا (ع) خراسان جنوبی امروز در مراسم تجلیل از فعالان و دست اندرکاران نمایشگاه فتح قله ها اظهارداشت: امسال در هفته دفاع مقدس نمایشگاهی که به همین منظور در استان برگزار شده بود نسبت به سال های قبل نمایش بهتر و با جمعیت بیشتری بود.

وی تصریح کرد: با توجه به اینکه سال گذشته مشکلات اغتشاشات را داشتیم امسال نیاز بود که هم در مورد دفاع مقدس مردم را بیشتر آشنا سازیم و هم آنها را با موارد بعد از جنگ آشنا کنیم.

فرمانده تیپ مردم پایه سپاه انصارالرضا (ع) خراسان جنوبی با اشاره به وضعیت یگان های رزمی که متعلق به استان بوده و بیش از 23 سال در مأموریت های شرق کشور فعالیت داشته اند گفت: در نمایشگاه هفته دفاع مقدس استان قسمتی از گرفتارهایی که در شرق کشور و درگیری با اشرار داشته ایم نیز به نمایش درآمد.

تناکی افزود: همچنین گوشه ای از وضعیتی که در سال گذشته در بحث اغتشاشات با آن مواجه بودیم نیز در این نمایشگاه به نمایش گذاشته شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیامدهای بین المللی حضور عشایر و بانوان در رژه دفاع مقدس

پیامدهای بین المللی حضور عشایر و بانوان در رژه دفاع مقدس