مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 27 آبان 1402 ساعت 14:002023-11-18بين الملل

سنگ مردم خرم آباد بر شیشه عمر رژیم صهیونیستی


ساعت به وقت عاشقی 10 صبح است و فوج فوج مردم از پیر و جوان گرفته تا کودک و زن خودشان را به محل قرار رسانده اند، مصلی الغدیر امروز میعادگاه «حریفت منم »هایی شده که از شوق مبارزه با اسراییل لبریزند.

- خبرگزاری فارس لرستان- پریسا قربانی نژاد، ساعت به وقت عاشقی 10 صبح است و فوج فوج مردم از پیر و جوان گرفته تا کودک و زن خودشان را به محل قرار رسانده اند، مصلی الغدیر امروز میعادگاه حریفت منم هایی شده که از شوق مبارزه با اسراییل لبریزند.

  از بلندگو نوای حیدر حیدر طنین انداز شده و دست های انسانیت پرچم های ایران و فلسطین را در آسمان آفتابی خوش می رقصانند، اینجا مرز و جغرافیا معنا ندارد، آسمان آبی سهم همه است و کسی حق گرفتن نفس از شیعه مرتضی علی(ع) را ندارد.

خوب که صورت هایشان نگاه می کنی، می بینی که رگ غیرتشان از بی ناموسی خصم باد کرده، چشم هایشان از داغ گران کودک کشی قرمز شده و چین های پیشانی انگار برای روز موعود خط و نشان می کشد.

  کودکی را می بینم که تفنگ در دست گویی تلاویو را نشانه رفته، با خودم فکر می کنم امروز قصه مظلومیت کربلا دوباره تکرار شده و علی اصغرها در گهواره جان می بازند و چه افسوس که آن روز کودک اباعبدالله تنها بود، اما این غصه تکرار نخواهد شد چرا که بچه های امام حسینی این دیار خوب مشق عشق را یاد گرفته اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سنگ مردم خرم آباد بر شیشه عمر رژیم صهیونیستی

سنگ مردم خرم آباد بر شیشه عمر رژیم صهیونیستی