مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 9 آبان 1402 ساعت 08:302023-10-31حوادث

نوجوان فداکار صفاشهری تحت درمان قرار می گیرد


فریده رنجبر مادر محمد طاها آرمند نوجوان فداکاری که در جریان وقوع آتش سوزی در یک خودرو ون در سال 1399 جان چهار کودک را نجات داد گفت که قرار است فردا سه شنبه بر روی صورت فرزندش درمان لیزری انجام شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک ، وی، دوشنبه شب در گفت و گو با ایرنا، ضمن قدردانی از حمایت های سید ابراهیم رییسی رییس جمهور و دستور ویژه وی برای ادامه درمان محمد طاها افزود: هم اینک نیز به همراه محمد طاها و پدرش در یکی از هتل های تهران مستقر هستیم و فردا برای انجام این عمل لیزری به بیمارستان مراجعه خواهیم کرد.

او ادامه داد: همچنین پزشکان به ما اعلام کرده اند که اوایل دیماه امسال بر روی صورت محمد طاها عمل جراحی پلاستیک انجام خواهند داد.

خانم رنجبر افزود: با توجه به اینکه محمد طاها علاوه بر صورت از ناحیه دست نیز دچار سوختگی شده، برای او یک دستکش مخصوص نیز سفارش داده شده که ظرف 10 روز آینده در اختیار فرزندم قرار خواهد گرفت.

وی، با اشاره به واریز مبلغ یک میلیارد ریال به حساب پدر محمد طاها برای کمک به درمان فرزندشان گفت: همچنین امیدواریم که با مساعدت مسئولان قولی که مبنی بر واگذاری یک واحد آپارتمان با شرایط ویژه به محمد طاها داده شده محقق شود.

محمد طاها آرمند به هنگام دور دوم سفر رییس جمهور به فارس در نامه ای به آیت الله رییسی درخواست یک دوچرخه کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نوجوان فداکار صفاشهری تحت درمان قرار می گیرد

نوجوان فداکار صفاشهری تحت درمان قرار می گیرد