مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 15 آبان 1402 ساعت 14:352023-11-06اقتصادي

برای افزایش سرعت اجرای پروژه فاضلاب اهواز به اعتبار نیاز است


مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب خوزستان گفت: برای تکمیل پروژه فاضلاب مخصوصا در بحث آسفالت خیابان ها و معابر نیازمند اعتبارات هستیم تا بتوانیم سرعت اجرایی این پروژه را بیشتر کنیم.

- ایسنا/خوزستان مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب خوزستان گفت: برای تکمیل پروژه فاضلاب مخصوصا در بحث آسفالت خیابان ها و معابر نیازمند اعتبارات هستیم تا بتوانیم سرعت اجرایی این پروژه را بیشتر کنیم.

محمدرضا کرمی نژاد در گفت و گو با ایسنا، درباره آخرین اقدامات پروژه فاضلاب در کلانشهر اهواز اظهار کرد: طی 48 ساعت گذشته دو کار مهم در روند اجرایی پروژه فاضلاب اهواز که سالیان سال مردم منطقه کیانپارس مخصوصا خیابان خرداد را نگران کرده بود انجام و پروژه این بخش تکمیل شد.

وی با بیان اینکه یک کار اساسی در این منطقه بعد از سال ها مشکلات انجام شده است، افزود: بعد از اجرای خطوط اصلی در جاده ساحلی در خیابان های 2، 5 و 13 و برای تکمیل این پروژه، عملیات اجرایی طرحی را در خیابان های فرعی آغاز کردیم تا اثرگذاری اجرای این طرح ها برای مردم ملموس تر شود.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب خوزستان بیان کرد: سال ها لوله های 350 میلیمتری دفع فاضلاب و آب های سطحی در منطقه کیانپارس وجود داشت که بیش از 50 درصد از این لوله ها گرفتگی داشتند و مشکلاتی برای مردم این منطقه به خصوص در فصل بارندگی ها ایجاد می


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برای افزایش سرعت اجرای پروژه فاضلاب اهواز به اعتبار نیاز است

برای افزایش سرعت اجرای پروژه فاضلاب اهواز به اعتبار نیاز است