مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 9 آبان 1402 ساعت 09:252023-10-31دانش

جذب بودجه برای توسعه باتری های تقویت شده با گرافن


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، یکی از شرکت های استرالیایی با همکاری دانشگاه کویینزلند موفق به جذب بودجه ای از دولت فدرال شده تا با کمک این بودجه، - یکی از شرکت های استرالیایی با همکاری دانشگاه کویینزلند موفق به جذب بودجه ای از دولت فدرال شده تا با کمک این بودجه، توسعه باتری های تقویت شده با گرافن را تسریع کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، یکی از شرکت های استرالیایی با همکاری دانشگاه کویینزلند موفق به جذب بودجه ای از دولت فدرال شده تا با کمک این بودجه، توسعه باتری های تقویت شده با گرافن را تسریع کند.

گروه تولید گرافن (Graphene Manufacturing Group) همکاری مشترکی با دانشگاه کویینزلند آغاز کرده تا با جذب بودجه ای از شتاب دهنده اقتصادی استرالیا روی توسعه باتری های تقویت شده با گرافن بودجه کار کنند.

هدف از مشارکت بین موسسه مهندسی زیستی و فناوری نانو (AIBN) دانشگاه کویینزلند (UQ) و گروه تولید گرافن، پیشبرد تجاری سازی باتری های تقویت شده با گرافن خواهد بود.

طرفین برای ترویج توسعه فناوری باتری یون گرافن آلومینیوم، از کمک مالی شتاب دهنده اقتصادی دولت فدرال استرالیا استفاده می کنند.

دکتر شیائودان هوانگ می گوید: دانشگاه کویینزلند فناوری مهندسی مواد را تأمین می کند و گروه تولید گرافن دارای تسهیلات توسعه و تولید باتری است، بناب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جذب بودجه برای توسعه باتری های تقویت شده با گرافن

جذب بودجه برای توسعه باتری های تقویت شده با گرافن