مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 14 آبان 1402 ساعت 13:462023-11-05اقتصادي

اخذ 7 فقره سند تک برگی به مساحت 232 هکتار در ماهنشان


رییس اداره راه و شهرسازی شهرستان ماهنشان و ایجرود گفت: طی دو سال اخیر در شهرستان ماهنشان هفت فقره سند تک برگی به مساحت 232 هکتار اخذ شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زنجان، محمد حسن عباسی، رییس اداره راه و شهرسازی شهرستان ماهنشان و ایجرود ظهر امروز در جمع خبرنگاران با بیان اینکه در دو سال اخیر در شهرستان ماهنشان هفت فقره سند تک برگی به مساحت 232 هکتار اخذ شده است، اظهار کرد: همچنین در شهرستان ایجرود و حلب تعداد14 فقره سند تک برگ به مساحت 76 هکتار به نام سازمان ملی زمین و مسکن اخذ شده است.

رییس اداره راه و شهرسازی شهرستان ماهنشان و ایجرود به مشکلات اخذ سند مالکیت تک برگی در شهرستان ماهنشان اشاره کرد و افزود: متاسفانه تأخیر در اخذ سند کمیسیون رفع تداخلات سازمان جهاد کشاورزی و منابع طبیعی از مشکلات مهم در صدور سند مالکیت تک برگی است.

  وی با تأکید بر اینکه اخذ سند تک برگی زمان بر است، گفت: متأسفانه پروسه طولانی اخذ سند مالکیت کار را با تاخیر مواجه می کند.

تحصیل (تملک)اراضی ملی در شهرستان ماهنشان و ایجرود تداوم دارد عباسی با بیان اینکه با اخذ سند مالکیت اراضی، اقدامات بسیار خوبی انجام می گیرد، تاکید کرد: با اخذ سند مالکیت اراضی اداره راه و شهرسازی، بهره برداری از زمین  تسهیل شده و در طرح های توسعه شهری و طرح های حمایتی مسکن برای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اخذ 7 فقره سند تک برگی به مساحت 232 هکتار در ماهنشان

اخذ 7 فقره سند تک برگی به مساحت 232 هکتار در ماهنشان