مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 3 آبان 1402 ساعت 09:452023-10-25سياسي

گیلانیان درانتظار 2 تحقق دیرینه در حوزه سلامت


رییس شورای سلامت گیلان با بیان اینکه اتمام بیمارستان 400 تختخوابی و آغاز عملیات اجرایی احداث بیمارستان جنرال از اولویت گیلان در نظام سلامت است، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از رشت، اسدالله عباسی استاندار گیلان صبح امروز در نشست شورای سلامت گیلان در تالار الغدیر استانداری با اشاره به پیشتازی گیلان در شاخص های تهدیدزا و درعین حال عقب ماندگی در شاخص های مثبت نظام سلامت به ویژه در بیماری های غیر واگیر، اظهار کرد: اجرای سند سلامت استان گیلان در گیلان یک ضرورت است.

  وی با اشاره به ضرورت افزایش تخت های درمانی در گیلان افزود: افزایش سالمندی و کاهش جمعیت جوان موج افزایش بیماران را افزایش می دهد که لازم است با جدی گرفتن شاخش های بهداشتی، نیاز به تخت های درمانی را کاهش داد.

  استاندار گیلان بر ضرورت عدالت در نظام سلامت استان تأکید کرد و گفت: باید استان گیلان در شمال، جنوب، شرق و غرب به بلوک ها و قطب های سلامت تقسیم بندی تا زمان ارائه خدمات سلامت به ویژه در بخش درمان کاهش پیدا کند.

  عباسی راه اندازی قرارگاه جهادی سلامت در گیلان را ضروری دانست و بیان کرد: همان گونه که در دوران کرونا قرارگاهی برای کنترل بیماری و مهار ویروس انجام گرفت، اکنون باید قرارگاه سلامت در استان راه اندازی تا سلامت در گیلان محیا شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گیلانیان درانتظار 2 تحقق دیرینه در حوزه سلامت

گیلانیان درانتظار 2 تحقق دیرینه در حوزه سلامت