مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 24 آبان 1402 ساعت 11:162023-11-15حوادث

قاتلان گونه های نادر حیات وحش در مهدی شهر دستگیر شدند


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از مهدی شهر، مهدی شهاب الدین، فرمانده انتظامی شهرستان مهدی شهر اظهار کرد: در مبارزه با سلاح و مهمات غیرمجاز، تقویت مؤلفه های امنیت عمومی و جمع آوری پاتوق مواد مخدر در شهرستان، در عملیاتی منسجمی با اشراف اطلاعاتی و مشارکت مردم شریف شهرستان، پلیس امنیت عمومی موفق شد افرادی که در زمینه نگهداری سلاح غیرمجاز و شکار فعالیت داشتند، را شناسایی کند.

وی تصریح کرد: با رصد اخبار واصله و بررسی های تخصصی و هماهنگی های قضایی، در بازرسی از مخفیگاه متهمان 2 قبضه سلاح (یک قبضه اسلحه شکاری برنو و یک قبضه سلاح شکاری تک لول)، یک عدد لاشه شکار، 138 عدد فشنگ گلوله زنی، 125 عدد فشنگ ساچمه زنی، 2 عدد فشنگ چهار پاره و یک عدد فنگ اسلحه شاه کشی کشف و ضبط شد.

فرمانده انتظامی شهرستان مهدی شهر با تأکید به اینکه پلیس هرگز اجازه جولان و فعالیت به اشرار و قاچاقچیان سلاح را در سراسر شهرستان نخواهد داد، بیان کرد: در این زمینه، متهم دستگیر و برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی تحویل داده شدند.

شهاب الدین با تأکید بر اینکه امنیت مردم خط قرمز پلیس است و به طور جد با عاملان ایجاد ناامنی مردم در استان برخورد شدید خواهیم کرد، اظهار کرد: شهروندان در صورت اطلاع از هرگونه فعالیت غیرقانونی و مخل امنیت عمومی، مراتب را در اسرع وقت از طریق تلفن 110


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قاتلان گونه های نادر حیات وحش در مهدی شهر دستگیر شدند

قاتلان گونه های نادر حیات وحش در مهدی شهر دستگیر شدند