مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 1 آبان 1402 ساعت 16:002023-10-23ورزشي

نصب تابلوی هفتمین قله کهگیلویه و بویراحمد در آستانه روز کوهنورد


رییس هیئت کوه نوردی وصعودهای ورزشی استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: تابلوی هفتمین قله استان بر فراز قله 3200متری خامی باشت نصب شد.

-  زریر حسین زاده در گفت وگو با خبرنگار فارس در یاسوج با تبریک روز کوهنورد گفت: همزمان با آغاز هفته تربیت بدنی و روز کوه نورد، هییت های کوه نوردی استان و شهرستان های تابعه اقدام به برگزاری جلساتی با ادارات ورزش وجوانان ، غبارروبی گلزارشهدا و برگزاری همایش پیاده روی در سراسر  استان کردند.

وی در ادامه از نصب تابلوی هفتمین قله استان بر فراز قله 3200متری خامی باشت خبر داد و گفت: تاکنون تابلو قله های پازن پیر، قاش مستان، قلات بزی،برف کرمو،حوض دال وقزل نصب شده است .

 رییس هیئت کوه نوردی وصعودهای ورزشی استان کهگیلویه وبویراحمد از فعالیت 34 باشگاه کوه نوردی در استان خبرداد و گفت: کوه نوردان در امداد و نجات حوادث احتمالی همیشه هم پای دستگاه های خدمات رسان هستند.

وی اضافه کرد: کمک و امدادرسانی در سقوط هواپیمایی تهران یاسوج در سال 96، کمک به زلزله زدگان سی سخت ، اعزام تیم های امداد و نجات به ارتفاعات گچساران و لوداب جهت مهار آتش سوزی از خدمات ارزنده کوه نوردان است.

  حسین زاده به اهمیت ورزش کوه نوردی و لزوم ترویج فرهنگ همگانی این ورزش اشاره کرد و گفت:  ورزش کوه نوردی باعث سلامت جسم و روح انسان شده و از طرفی کاه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نصب تابلوی هفتمین قله کهگیلویه و بویراحمد در آستانه روز کوهنورد

نصب تابلوی هفتمین قله کهگیلویه و بویراحمد در آستانه روز کوهنورد