مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 20 آبان 1402 ساعت 18:202023-11-11اقتصادي

تعمیرات و نگهداری 36 پروژه پل بزرگ آذربایجان غربی


مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان غربی گفت: در بخش مطالعه و اجرای تعمیرات و نگهداری پل های بزرگ در سال جاری 36 پروژه در حال اجرا است.

- ایسنا/آذربایجان غربی مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان غربی گفت: در بخش مطالعه و اجرای تعمیرات و نگهداری پل های بزرگ در سال جاری 36 پروژه در حال اجرا است.

ایرج دست نشان در گفت و گو با ایسنا با اشاره به اعتبار تخصیص یافته برای پروژه های در حال اجرا در حوزه ابنیه فنی گفت: برای اجرای این تعداد از پروژه ها، اعتباری بالغ بر 29 میلیارد تومان تخصیص یافته است.

دست نشان با ابراز رضایتمندی از عملکرد همکاران راهداری در احداث 7 پروژه شاخص و با اهمیت خاطر نشان کرد: احداث پروژه های پل قزل آغل الند خوی و پل بناویله سردشت در کوتاه ترین زمان ممکن به همت همکاران راهداری به پایان رسیده است.

وی ادامه داد: احداث پروژه های پل مهلذان خوی با 95 درصد، پل پوش آباد اشنویه و پل گلستانه سیلوانا با 85 درصد پیشرفت فیزیکی جزء پروژه های با اهمیت استان محصوب می شوند.

این مقام مسئول در ادامه سخنان خود افزود: احداث پروژه های پل قرخ بلاغ چالدران 40 درصد و پل عابر پیاده قزل عاشق 35 درصد پیشرفت فیزیکی داشته اند.

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان غربی، با بیان اینکه همه همکاران تمام تلاش خود را می کنند تا پر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تعمیرات و نگهداری 36 پروژه پل بزرگ آذربایجان غربی

تعمیرات و نگهداری 36 پروژه پل بزرگ آذربایجان غربی