مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 20 آبان 1402 ساعت 15:502023-11-11بين الملل

رییسی: مدیریت جنایات علیه مردم غزه با آمریکاست


رییس جمهور با اشاره به اینکه مدیریت صحنه در جنایات رژیم صهیونیستی علیه مردم بی دفاع و بی گناه غزه در دست آمریکایی هاست، بر اجرایی شدن هر چه سریع تر آتش بس فوری در غزه و جلوگیری از وقت کشی و تعلل آمریکا و رژیم صهیونیستی در این زمینه تاکید کرد.

- رییس جمهور با اشاره به اینکه مدیریت صحنه در جنایات رژیم صهیونیستی علیه مردم بی دفاع و بی گناه غزه در دست آمریکایی هاست، بر اجرایی شدن هر چه سریع تر آتش بس فوری در غزه و جلوگیری از وقت کشی و تعلل آمریکا و رژیم صهیونیستی در این زمینه تاکید کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سید ابراهیم رییسی ظهر امروز (شنبه 20 آبان 1402) در نخستین بخش از برنامه های سفر به عربستان برای شرکت در اجلاس اضطراری سران سازمان همکاری اسلامی، در دیدار شیخ تمیم بن حمد بن خلیفه آل ثانی امیر قطر، با اشاره به اینکه مدیریت صحنه در جنایات رژیم صهیونیستی علیه مردم بی دفاع و بی گناه غزه در دست آمریکایی هاست، بر اجرایی شدن هر چه سریع تر آتش بس فوری در غزه و جلوگیری از وقت کشی و تعلل آمریکا و رژیم صهیونیستی در این زمینه تاکید کرد.

وی با بیان اینکه ساز و کار نظامی و اطلاعاتی رژیم صهیونیستی در همان روزهای نخست جنگ فروریخت، اما آمریکایی ها تلاش می کنند آنها را سرپا نگاه دارند، افزود: صهیونیست ها ناتوان از مقابله با نیروهای مقاومت، فقط به قتل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رییسی: مدیریت جنایات علیه مردم غزه با آمریکاست

رییسی: مدیریت جنایات علیه مردم غزه با آمریکاست