مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 3 آبان 1402 ساعت 09:402023-10-25سياسي

آقای جهانگیری دکمه جادویی، فقط برجام!


 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، وب سایت الف در این باره نوشت: «برخی فکر می کردند یک دکمه ای هست که آن را می زنند و اقتصاد کشور راه می افتد.

- انتقاد معاون اول روحانی در دولت سابق مبنی بر اینکه برخی فکر می کردند یک دکمه ای هست که آن را می زنند و اقتصاد کشور راه می افتد، تعجب محافل رسانه ای را برانگیخته است.

 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، وب سایت الف در این باره نوشت: برخی فکر می کردند یک دکمه ای هست که آن را می زنند و اقتصاد کشور راه می افتد.

چون یک روز کار اجرایی نکرده بودند، یک دهداری، یک فرمانداری را اداره نکرده بودند که بفهمند کار چیست، می گفتند بدون مذاکره و بدون برجام می توانیم کشور را اداره کنیم.

گوینده این اظهارات، کسی نیست جز اسحاق جهانگیری؛ معاون اول دولت یازدهم و دوازدهم که با کنایه های خود دولت کنونی را مورد نوازش قرار داده است.

نگرانیم که شاید جناب جهانگیری دچار اختلال در حافظه تاریخی خود شده و از یاد برده باشند که ایشان و دولت اعتدال در زمان زمامداری خود، برجام را به مثابه همان دکمه جادویی- که امروز مورد انتقادشان است- قلمداد می کردند که قرار است به تمامی مصائب کشور پایان دهد؛ از حل مشکل آب خوردن گرفته تا بحران های اقتصادی که قرار بود برجام، خط پایانی بر کلیه آن ها باشد، اما شد آنچه که نباید می شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آقای جهانگیری دکمه جادویی، فقط برجام!

آقای جهانگیری دکمه جادویی، فقط برجام!