مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 18 آبان 1402 ساعت 09:202023-11-09سياسي

ایران، پیشنهاد بازسازی غزه با ایجاد صندوق بین المللی را در APA مطرح می کند


 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه استان ها خبرگزاری دانشجو، محمّد مهدی زاهدی نماینده مردم کرمان و راور و رییس گروه پارلمانی جمهوری اسلامی ایران در APA در مصاحبه ای، - محمد مهدی زاهدی نماینده مردم کرمان و راور و رییس گروه پارلمانی جمهوری اسلامی ایران در APA گفت : تا آخر در کنار مردم مظلوم غزه ایستاده ایم.

 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه استان ها خبرگزاری دانشجو، محمّد مهدی زاهدی نماینده مردم کرمان و راور و رییس گروه پارلمانی جمهوری اسلامی ایران در APA در مصاحبه ای، با بیان این نکته که تا آخر در کنار مردم غزه ایستاده ایم گفت: اجلاس بین المجالس آسیایی در خصوص بررسی مسائل سیاسی و منطقه ای از 19 تا 20 آبان ماه (10 تا 11 نوامبر) در بغداد برگزار خواهد شد.

وزیر اسبق علوم بیان کرد: در نظر است تا در این اجلاس، موضوع فلسطین و جنایات رژیم صهیونیستی در غزه و جنایات 75 ساله این رژیم غاصب علیه ملت مظلوم فلسطین مطرح شود.

سفیر اسبق ایران در مالزی از پیشنهاد جمهوری اسلامی ایران برای ایجاد صندوق بین المللی توسط کشور های آسیایی خبر داد تا کشور ها و سازمان ملل با کمک به این صندوق، زمینه بازسازی غزه را فراهم کنند.

رییس گروه پارلمانی جمهوری اسلامی ایران بیان داشت: تشکیل دولت فلسطین با پایتختی قدس شریف جزو آرمان هایی است که جهان اسلام آن را دنبال می کند و امیدواریم در این اجلاس، ملت فلسطین


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ایران، پیشنهاد بازسازی غزه با ایجاد صندوق بین المللی را در APA مطرح می کند

ایران، پیشنهاد بازسازی غزه با ایجاد صندوق بین المللی را در APA مطرح می کند