مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 آبان 1402 ساعت 16:152023-11-20سياسي

دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی: جامعه به فیلم های فاخر طنز نیاز دارد


دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی گفت: طبیعتاً یکی از اهداف ساخت هر فیلم سرگرمی است، اما باید فرهنگسازی در حوزه فضلیت یا حکمت را هم در ساخت فیلم در نظر داشت و به بیان دیگر فیلم باید پیام مناسب داشته باشد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس، حجت الاسلام عبدالحسین خسروپناه دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی به دنبال دیدارهای خود با اهالی فرهنگ و هنر این بار سراغ تهیه کنندگان رفته و با آنها دیدار و گفت وگو داشته است.

او در دیدار با اعضای هیئت مدیره و مدیران اجرایی کانون تهیه کنندگان رسانه های دیداری با تأکید بر اهمیت رسانه های دیداری گفت: سه مدل حکمرانی در دنیا وجود دارد، حکمرانی هرمی که از بالا تصمیم گیری می شود، مدل بعد حکمرانی بازاری است که افراد با هدف سرمایه داری کسب سود اقتصادی حکمرانی را انجام می دهند.

وی افزود: مدل سوم حکمرانی شبکه ای است که فعالان و ذی نفعان و افراد دغدغه مند در آن موضوع، در حکمرانی مشارکت دارند، مشارکت در حکمرانی هم دارای سه بخش سیاستگذاری، تنظیم گری و تصدی گری است، حکمت و فقه معتقد به حکمرانی شبکه ای است.

البته نگاه ما، حکمرانی ولایی است که با تفاوت هایی همان حکمرانی شبکه ای است.

دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی با اشاره به اینکه فعالان هر حوزه، معمولا تصدی گری آن موضوع را بر عهده دارند اما چون در موضوع تنظیم گری و س


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی: جامعه به فیلم های فاخر طنز نیاز دارد

دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی: جامعه به فیلم های فاخر طنز نیاز دارد