مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 3 آبان 1402 ساعت 11:352023-10-25اجتماعي

دانش آموزان سنندجی مظلومیت کودکان فلسطینی را نقاشی می کشند


مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کردستان گفت: دانش آموزان سنندجی به مناسبت 13 آبان مظلومیت کودکان فلسطینی را در نقاشی 100متری به تصویر می کشند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سنندج، حمیدرضا گوهری در جلسه هماهنگی و برنامه ریزی برنامه های ستاد بزرگداشت مراسم یوم الله 13 آبان که در سالن شهدای گمنام استانداری کردستان برگزار شد، اظهار کرد: آمادگی لازم را برای برگزاری نقاشی 100متری در صورت تأمین تجهیزات در خیابان فردوسی سنندج به مناسبت 13 آبان داریم.

وی با بیان اینکه محور این نقاشی به تصویر کشیدن مظلومیت کودکان غزه و دلنوشته های این عزیزان در قالب نقاشی های زیبا توسط دانش آموزان سنندجی است، افزود: دانش آموزان در تاریخ انقلاب اسلامی و در طول هشت سال جنگ تحمیلی نقش مهمی ایفا کرده اند که نباید به فراموشی سپرده شود.

وی خاطرنشان کرد: امروز نیز دانش آموزان و فرهنگیان در حمایت از مردم مظلوم فلسطین در صحنه حضور داشته و با همه توان خود مقابل رژیم صهیونیستی خواهند ایستاد.

وی با تاکید براینکه ترویج و نهادینه کردن فرهنگ ایثار و مقاومت و استکبار ستیزی باید از دوره کودکی شروع شود، گفت: باید با زبان هنر پیام و اهداف محور جهانی مقاومت، شهدای مقاومت و اهداف والای آن ها به نسل جوان انتقال داده شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دانش آموزان سنندجی مظلومیت کودکان فلسطینی را نقاشی می کشند

دانش آموزان سنندجی مظلومیت کودکان فلسطینی را نقاشی می کشند