مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 23 آبان 1402 ساعت 09:152023-11-14بين الملل

تاکید جامعه مدنی بر پنتاگون برای توقف ارائه تسلیحات به رژیم صهیونیستی


گروهی از سازمان های جامعه مدنی روز دوشنبه از دولت بایدن خواستند تا از ارسال گلوله های توپخانه به رژیم صهیونیستی صرف نظر کند که این امر نشان دهنده فشار فزاینده ای است که ایالات متحده به دلیل حمایت از کمپین تل آویو علیه حماس در نوار غزه با آن مواجه است.

- گروهی از سازمان های جامعه مدنی روز دوشنبه از دولت بایدن خواستند تا از ارسال گلوله های توپخانه به رژیم صهیونیستی صرف نظر کند که این امر نشان دهنده فشار فزاینده ای است که ایالات متحده به دلیل حمایت از کمپین تل آویو علیه حماس در نوار غزه با آن مواجه است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، بیش از 30 سازمان کمکی، حمایتی و مذهبی مستقر در ایالات متحده از جمله آکسفام آمریکا، عفو بین الملل و مرکز حمایت از غیرنظامیان در درگیری، در نامه ای به لوید آستین، وزیر دفاع آمریکا نسبت به طرح پنتاگون برای ارائه مهمات توپخانه 155 میلی متری به نیروهای رژیم صهیونیستی از یک انبار تسلیحات ویژه آمریکایی در آنجا ابراز نگرانی کردند.

این گروه ها در نامه خود که یک نسخه از آن به دست روزنامه واشنگتن پست رسیده، نوشتند: در شرایط کنونی، اعطای دسترسی به این مهمات به کابینه اسراییل، حفاظت از غیرنظامیان، احترام به قوانین بین المللی بشردوستانه و اعتبار دولت بایدن را تضعیف خواهد کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تاکید جامعه مدنی بر پنتاگون برای توقف ارائه تسلیحات به رژیم صهیونیستی

تاکید جامعه مدنی بر پنتاگون برای توقف ارائه تسلیحات به رژیم صهیونیستی