مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 1 آبان 1402 ساعت 13:152023-10-23سياسي

2 هزار مسکن برای اعضای صندوق هنر در فاز اول شهرک هنر


وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی درباره پروژه شهرک هنر گفت: از همکارانم در وزارت راه، سازمان عمران،، مسئولان شهرستان شهر جدید پرند و امام جمعه این شهر و همه کسانی که همت و یاری کردند تا دوستان من در وزارت فرهنگ و صندوق اعتباری هنر بتوانند در گام اول این کار را شروع کنند، - تشکر می کنم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از روابط عمومی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، محمدمهدی اسماعیلی در حاشیه آیین آغاز پروژه شهرک هنر در جمع خبرنگاران بیان کرد: یکی از اولویت های اصلی ما در وزارت فرهنگ حل مسائل اساسی اهالی فرهنگ، هنر و اصحاب رسانه است.

از این جهت باید این مشکلات را برای خبرنگاران، اهالی فرهنگ و هنر وادب به حداقل برسانیم؛ به همین دلیل در گام اول این پژوه ثبت نام انجام شد.

اسماعیلی ادامه داد: در طرح مهم مسکن، کار عمرانی با قوت آغاز شده است و ان شاءالله دوستان من آقایان جعفری، صیادی، اسلامی پور و احمدی به طور مرتب پیگیر شرایط خواهند بود که در اسرع وقت این طرح به سرانجام برسد و ما افتتاح این مکان را داشته باشیم و کلیدها را به اهالی فرهنگ، هنر و رسانه تحویل بدهیم.

وی افزود: طرح های بعدی هم برنامه ریزی شده و بنای ما این است تا همه کسانی که فاقد منزل هستند ان شاءالله شرایط در این دو سال برایشان فراهم و به زودی صاحب منزل شوند و برای جاماندگان مشکل ثبت نام ند


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

2 هزار مسکن برای اعضای صندوق هنر در فاز اول شهرک هنر

2 هزار مسکن برای اعضای صندوق هنر در فاز اول شهرک هنر