مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 21 آبان 1402 ساعت 12:202023-11-12ورزشي

کسب دو مدال برنز مسابقات ملی مهارت توسط مهارت آموزان خوزستانی


مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای خوزستان از کسب دو مدال برنز و پنج دیپلم افتخار توسط مهارت آموزان خوزستانی در بیست و یکمین دوره مسابقات ملی مهارت خبر داد.

- ایسنا/خوزستان مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای خوزستان از کسب دو مدال برنز و پنج دیپلم افتخار توسط مهارت آموزان خوزستانی در بیست و یکمین دوره مسابقات ملی مهارت خبر داد.

شهرام ملایی هزاروندی در گفت وگو با ایسنا، با اشاره به برگزاری مرحله کشوری مسابقات ملی مهارت، اظهار کرد: در رشته طراحی وب در حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات، وصال ژولانژاد کارآموز مهارت شهرستان دزفول به صورت مشترک سوم شد و به مدال برنز رسید.

وی گفت: بدین ترتیب ژولانژاد به اردوی انتخابی نفرات برتر برای اعزام به مسابقات جهانی لیون در کشور فرانسه دعوت می شود.

مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای خوزستان گفت: مهرسا افشارپور، مهارت آموخته فنی و حرفه ای اهواز نیز در رشته شیرینی پزی با کسب مقام سوم به نشان برنز کشوری این دوره از مسابقات دست یافت.

ملایی هزاروندی عنوان کرد: نرجس سواعدی از اهواز در رشته پردازش ابری، کیانا صفاریان از اندیمشک در رشته فناوری گرافیک، جلال جوکار از شوش در رشته پیرایشگر مردانه، پوریا کمایی از باغملک در رشته فناوری خودرو و فاطمه جعفرنیا از اندیمشک در رشته طراحی دوخت نیز دیپلم افتخار این دوره مسابقات را ک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کسب دو مدال برنز مسابقات ملی مهارت توسط مهارت آموزان خوزستانی

کسب دو مدال برنز مسابقات ملی مهارت توسط مهارت آموزان خوزستانی