مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 15 آبان 1402 ساعت 12:302023-11-06فناوري

ادامه اجرای پروژه توسعه ارتباطات سیار در روستاهای خوزستان


مدیر مخابرات منطقه خوزستان از بهره مندی روستای گردشگری کارتا ایذه از اینترنت پرسرعت همراه اول خبر داد و گفت: به دنبال کاهش شکاف دیجیتالی، اجرای عدالت ارتباطی و دسترسی به خدمات مبتنی بر شبکه اطلاعات ملی در روستاهای استان هستیم.

- ایسنا/خوزستان مدیر مخابرات منطقه خوزستان از بهره مندی روستای گردشگری کارتا ایذه از اینترنت پرسرعت همراه اول خبر داد و گفت: به دنبال کاهش شکاف دیجیتالی، اجرای عدالت ارتباطی و دسترسی به خدمات مبتنی بر شبکه اطلاعات ملی در روستاهای استان هستیم.

رحیم فلاح زاده در گفت و گو با ایسنا، اظهار کرد: با نصب و راه اندازی تکنولوژی نسل چهار در دکل همراه اول، روستای کارتا از توابع بخش مرکزی پیان شهرستان ایذه که یک منطقه گردشگری است تحت پوشش اینترنت پرسرعت همراه اول قرار گرفت و مشترکان در این روستای گردشگری از دیتای همراه با سرعت و کیفیت بالاتر بهره مند شدند.

وی افزود: در ادامه اجرای پروژه توسعه و ارتقای ارتباطات سیار در روستاها به منظور بهره مندی روستاییان از خدمات مبتنی بر شبکه ملی اطلاعات، با توسعه زیرساخت ها و فراهم کردن بستر ارتقای شبکه ارتباطی همراه، با تلاش کارشناسان فنی حوزه معاونت ارتباطات سیار مخابرات خوزستان، تکنولوژی 4G بر روی دکل روستایی کارتا نصب و راه اندازی شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ادامه اجرای پروژه توسعه ارتباطات سیار در روستاهای خوزستان

ادامه اجرای پروژه توسعه ارتباطات سیار در روستاهای خوزستان