مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 3 آبان 1402 ساعت 09:552023-10-25اجتماعي

ساماندهی وسایل نقلیه توقیفی در پارکینگ های ایوانکی


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه استان ها خبرگزاری دانشجو، محمد جعفر عبدالهی، رییس کل دادگستری استان سمنان  در اجرای دستورالعمل ساماندهی فرآیند توقیف، انتقال، - رییس کل دادگستری استان سمنان گفت: در پارکینگ های نگهداری وسایل نقلیه توقیفی در حوزه قضایی ایوانکی، وسایل نقلیه توقیفی ناشی از اعمال قوانین مجازات اسلامی، رسیدگی به تخلفات رانندگی، امور گمرکی نگهداری می شوند که بنا شد سریعاً و به طور قانونی ساماندهی شوند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه استان ها خبرگزاری دانشجو، محمد جعفر عبدالهی، رییس کل دادگستری استان سمنان  در اجرای دستورالعمل ساماندهی فرآیند توقیف، انتقال، نگهداری و ترخیص وسایل نقلیه از پارکینگ های نگهداری وسایل نقلیه توقیفی در حوزه قضایی ایوانکی بازدید کرد.

عبدالهی گفت: در اجرای آن دستورالعمل و به منظور حفظ حقوق شهروندی، حمایت از اموال و مالکیت اشخاص، بازدید از پارکینگ های نگهداری وسایل نقلیه توقیفی در ایوانکی انجام شد.

وی ادامه داد: در این پارکینگ وسایل نقلیه توقیفی ناشی از اعمال قوانین مجازات اسلامی، رسیدگی به تخلفات رانندگی، امور گمرکی نگهداری می شوند که بنا شد سریعاً و به طور قانونی ساماندهی شوند.

رییس کل دادگستری استان سمنان با اشاره به برخی از مصوبات ساماندهی پارکینگ های ایوانکی گفت: دانه شماری و تفکیک وسایل نقلیه رسوبی و غ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ساماندهی وسایل نقلیه توقیفی در پارکینگ های ایوانکی

ساماندهی وسایل نقلیه توقیفی در پارکینگ های ایوانکی