مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 30 آبان 1402 ساعت 10:202023-11-21اقتصادي

جزییات تقسیم دارایی سهام عدالت متوفیان


مشاور رییس سازمان بورس در امور سهام عدالت، ضمن تشریح فرایند دریافت خدمت تقسیم دارایی سهام عدالت متوفیان تاکید کرد: کلیه مراحل مربوط به انحصار وراثت سهام عدالت متوفیان رایگان است و نیازی به پرداخت هیچ مبلغی نیست.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از تسنیم، مهدی حاجی وند، دستیار ویژه و مشاور رییس سازمان بورس در امور سهام عدالت با اشاره به رونمایی سامانه متوفیان سهام عدالت با نام میراث گفت: از سال 1384 تا کنون و همزمان با طرح توزیع سهام عدالت، حدود 3 میلیون و 700 هزار نفر از دارندگان سهام عدالت فوت کرده اند و این موضوع در اولویت موارد مرتبط با سهام عدالت قرار گرفت و خوشبختانه با راه اندازی سامانه مربوط، موضوع سهام عدالت متوفیان تعیین تکلیف شد.

لزوم دریافت گواهی حصر وراثت و سجامی شدن وی افزود: در این راستا وراث متوفیان سهام عدالت باید اقدام به انجام امور اداری مربوط به انحصار وراثت خود کرده و گواهی حصر وراثت را دریافت کنند و پس از آن، یکی از وراثی که حتما در سامانه سجام ثبت نام کرده است، می تواند به درگاه یکپارچه ذینفعان بازار سرمایه به آدرس ddn.

csdiran.

ir مراجعه کرده و با ورود به بخش امور سهام عدالت متوفی و وارد کردن کدملی و تاریخ تولد فرد متوفی در بخش استعلام نوبت تشکیل پرونده ، نسبت به این موضوع که زمان تشکیل پرونده متوفی فرارسیده یا خی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جزییات تقسیم دارایی سهام عدالت متوفیان

جزییات تقسیم دارایی سهام عدالت متوفیان