مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 20 آبان 1402 ساعت 12:472023-11-11اقتصادي

شاخص امنیت سرمایه گذاری کرمان ارتقا یافته است


شاخص امنیت سرمایه گذاری استان کرمان ارتقا یافته است و رتبه چهارم کشوری را داریم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرمان، محمدمهدی فداکار صبح امروز شنبه 20 آبان ماه جاری در کارگروه اقتصادی، اشتغال و سرمایه گذاری استان در محل سالن پیامبر اعظم (ص) اظهار داشت: شاخص امنیت سرمایه گذاری استان کرمان ارتقا یافته است و رتبه چهارم کشوری را داریم.

وی بیان کرد: باید همه تلاش خود را بگذاریم تا اشتغال را در استان کرمان به سامان برسانیم و ارتقای شاخص ها نشان می دهد همبستگی مثبت در استان وجود دارد و شرایط رو به بهبود در حوزه کسب و کار و اشتغال کرمان کاملا مشهود است.

استاندار کرمان ادامه داد: کرمان یک استان معدنی است و به همین علت اختلاف بین اشتغال خانم ها و آقایان زیاد است و ظرفیت اشتغال برای آقایان شرایط بهتری دارد و سال آینده به وضعیت قابل قبولی در اشتغال مردان می رسیم.

فداکار همچنین خواستار افزایش ظرفیت اشتغال برای بانوان استان کرمان در حوزه هایی مانند گردشگری شد، اضافه کرد: فضای کسب و کار در استان کرمان بهبود پیدا کرده و به رتبه 12 رسیده است.

وی تصریح کرد: جابه جایی ها در دستگاه هایی که همکاری نمی کردند و یا قانع شدن مدیران این دستگاه ها موجب شد تا پای کار بیایند و شاهد بهبود فضای کسب و کار در استان هستیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شاخص امنیت سرمایه گذاری کرمان ارتقا یافته است

شاخص امنیت سرمایه گذاری کرمان ارتقا یافته است