مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 آبان 1402 ساعت 11:252023-11-20اقتصادي

ایمن سازی 50 مقطع از راه های ملایر


رییس راهداری و حمل ونقل جاده ای شهرستان ملایر از ایمن سازی 50 مقطع از راه های ملایر با آشکارسازی و آرام سازی در هفت ماهه سال جاری خبر داد.

- ایسنا/همدان رییس راهداری و حمل ونقل جاده ای شهرستان ملایر از ایمن سازی 50 مقطع از راه های ملایر با آشکارسازی و آرام سازی در هفت ماهه سال جاری خبر داد.

هاشم اسکندریان در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: در راستای صیانت از جان و مال کاربران جاده ای به عنوان سرمایه ملی و افزایش ایمنی راه ها با شناسایی مقاطع دارای تصادف براساس نظر کمسیون ایمنی راه ها و بازدیدهای مشترک انجام شده با پلیس راه و مصوبات شورای ترافیک با اقداماتی نظیر احداث سرعت کاه آسفالتی، نصب علائم فسفری، اطلاعاتی اخطاری، نصب استوانه ترافیکی، آشکارسازی دماغه ها، خط کشی راه ها، نصب رفلکتور و گل میخ و اجرای کف نوشته، اجرای شیار لرزاننده و نصب شبرنگ روی پایه گاردیل ها با اولویت تقاطع و پیچ ها ایمن سازی شد.

وی تعمیرات و بازسازی مجدد سیستم های روشنایی در حوزه استحفاظی را از جمله این اقدامات برشمرد و افزود: در همین راستا پروژه روشنایی گردنه زاغه و سه تقاطع جدید در حال اجراست که در دهه فجر راه اندازی می شود.

اسکندریان با بیان اینکه به منظور ارتقاء کیفیت و ایمنی سطح رویه آسفالتی از ابتدای سال جاری 40 کیلومتر روکش آسفالتی اجرا شد، مطرح کرد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ایمن سازی 50 مقطع از راه های ملایر

ایمن سازی 50 مقطع از راه های ملایر