مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 6 آبان 1402 ساعت 21:002023-10-28سياسي

زلزله تهران را به تلی از خاکستر تبدیل نمی کند!


رییس سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران با بیان اینکه تهران شهر زلزله خیزی است گفت: اما این جمله معنایش این نیست که اگر زلزله بیاید شهر به تلی از خاکستر تبدیل شده و همه می میرند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از ایسنا، علی نصیری در حاشیه همایش پدافندغیرعامل که به مناسبت هفته پدافندغیرعامل در محل سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران برگزار شد، به موضوع زلزله تهران اشاره کرد و گفت: ایمنی و امنیت دو اولویت مهم سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران است که آن را به طور ویژه در دستورکار قرار داریم و همواره بر این دو امر مهم تاکید می شود.

وی درباره موضوع زلزله نیزگفت: موضوغ ما در تهران مساله ایمنی و گسل خیز بودن شهر تهران است، خب در این خصوص اقدامات زیادی باید انجام شود و البته اقدامات زیادی هم انجام شده است.

به عنوان مثال ما دستگاه های شتاب نگار زلزله را نصب کردیم که دستاورد خوبی بوده و اگر در تهران زلزله ای رخ دهد می توان آن را چند ثانیه زودتر به مرکز مخابره و اقدامات پیشگیرانه را اتخاذ کرد.

  رییس سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران ادامه داد: مثلا در تفاهمی که با شرکت گاز داشتیم، بنا شد تا این شتاب نگارها در صورت وقوع زلزله، اطلاعات را به ایستگاه های گاز مخابره کرده و آن وقت جریان گاز به طور اتوماتیک قطع شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

زلزله تهران را به تلی از خاکستر تبدیل نمی کند!

زلزله تهران را به تلی از خاکستر تبدیل نمی کند!