مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 10 آبان 1402 ساعت 16:152023-11-01ورزشي

برای مبارزه با موادمخدر نیازمند پای کار بودن همه ادارات هستیم


معاون سیاسی و امنیتی فرماندار هشترود اظهار کرد: برای مبارزه با خرید، فروش و مصرف موادمخدر نیازمند پای کار بودن همه ادارات است تا این شهرستان از هر نوع مواد مخدر پاکسازی شود.

- ایسنا/آذربایجان شرقی معاون سیاسی و امنیتی فرماندار هشترود اظهار کرد: برای مبارزه با خرید، فروش و مصرف موادمخدر نیازمند پای کار بودن همه ادارات است تا این شهرستان از هر نوع مواد مخدر پاکسازی شود.

حجت عبدل زاده در جلسه مبارزه با مواد مخدر هشترود، اظهار کرد: ادارات دخیل در امر مبارزه با موادمخدر اعم از ورزش و جوانان، بهزیستی، کار و تعاون اجتماعی، پلیس و سایر اداراتی که در کارگروه کمیته مبارزه با موادمخدر عضو هستند باید امورات مربوط به کارهای خود در جهت ساماندهی معتادان پاک شده را تسریع دهند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی افزود: برگزاری جلسات نباید حالت نمایشی داشته باشد و باید مصوبات تصویب شده در جلسات دارای خروجی باشد.

وی ادامه داد: شناسایی معتادان متجاهر و فروشندگان موادمخدر در دستور کار ادارات متولی قرار گیرد تا فروش و مصرف این مواد خانمان سوز از انواع مختلف سنتی و صنعتی در این شهرستان ریشه کن شود.

معاون سیاسی و امنیتی فرماندار هشترود با بیان اینکه از هر نوع پیشنهاد برای برچیدن خرید و فروش موادمخدر در این شهرستان حمایت می شود، خاطرنشان کرد: ارائه وام خود


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برای مبارزه با موادمخدر نیازمند پای کار بودن همه ادارات هستیم

برای مبارزه با موادمخدر نیازمند پای کار بودن همه ادارات هستیم