مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 23 آبان 1402 ساعت 15:352023-11-14سياسي

حل مشکل چند دهه ساله صدور اسناد منازل مسکونی در رودبار جنوب


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه استان ها خبرگزاری دانشجو ،با گذشت  سیزده روز پس  از سفر رییس قوه قضاییه به استان کرمان ، حالا از جنوب استان خبر می رسد مشکل چند دهه ساله اسناد مالکیت جمع زیادی از شهروندان شهرستان رودبارجنوب در حال برطرف شدن است و در گام نخست زمینه صدور .

- با گذشت سیزده روز پس از سفر رییس قوه قضاییه به استان کرمان، حالا از جنوب استان خبر می رسد مشکل چند دهه ساله اسناد مالکیت جمع زیادی از شهروندان شهرستان رودبارجنوب در حال برطرف شدن است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه استان ها خبرگزاری دانشجو ،با گذشت  سیزده روز پس  از سفر رییس قوه قضاییه به استان کرمان ، حالا از جنوب استان خبر می رسد مشکل چند دهه ساله اسناد مالکیت جمع زیادی از شهروندان شهرستان رودبارجنوب در حال برطرف شدن است و در گام نخست زمینه صدور 539سند برای مردم فراهم شده است.

  رییس دادگستری شهرستان رودبار جنوب در مصاحبه ای گفت: پس از سفر رییس قوه قضاییه به استان کرمان و در پی بازدید بابایی، رییس سازمان ثبت اسناد واملاک کشور به عنوان نماینده رییس دستگاه قضا به این شهرستان و با پیگیری دستگاه قضایی استان و شهرستان  و برگزاری جلسات متعدد با ادارات متولی اراضی، امکان صدور سند مالکیت برای 539 قطعه زمین مسکونی و تجاری در محدوده شهرستان رودبارجنوب فراهم شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حل مشکل چند دهه ساله صدور اسناد منازل مسکونی در رودبار جنوب

حل مشکل چند دهه ساله صدور اسناد منازل مسکونی در رودبار جنوب