مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 23 آبان 1402 ساعت 21:402023-11-14دانش

پژوهشکده داروهای شیمی درمانی در پژوهشگاه علوم و فنون هسته ای راه اندازی می شود


توسعه فناوری هسته ای را به صورت برنامه محور دنبال می کنیم و در این راستا با همکاری با وزارت علوم، تحقیقات و فناوری؛ - معاون رییس جمهور در جریان بازدید از دانشگاه صنعتی امیرکبیر: پژوهشکده داروهای شیمی درمانی در پژوهشگاه علوم و فنون هسته ای راه اندازی می شود رییس سازمان انرژی اتمی ایران گفت: توسعه فناوری هسته ای را به صورت برنامه محور دنبال می کنیم و در این راستا با همکاری با وزارت علوم، تحقیقات و فناوری؛ پژوهشکده داروهای شیمی درمانی را در پژوهشگاه علوم و فنون هسته ای ایجاد و راه اندازی خواهیم کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، معاون رییس جمهور و رییس سازمان انرژی اتمی ایران روز دوشنبه (22آبان ماه) ضمن بازدید از آزمایشگاه های دانشگاه صنعتی امیرکبیر؛ در نشستی با رییس و اعضای هیات علمی این دانشگاه به بررسی آخرین وضعیت همکاری های دوجانبه و موضوعات پیش رو پرداخت.

محمد اسلامی در جریان بازدید از دانشگاه صنعتی امیرکبیر و در جمع اساتید، مدیران و دانشجویان اظهار کرد: برای ما مهم است که در راستای ارتقای تراز علمی کشور گام برداریم زیرا مردم ایران شایسته برترین ها و بهترین ها هستند.

وی با اشاره به اینکه هماهنگی و تلاش ها در مسیر توسعه صنعت هسته ای باید روزافزون باشد، گفت: امروز باید با خودباوری به سمت تعالی حرکت کنیم و این در حالی است که از بیرون


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پژوهشکده داروهای شیمی درمانی در پژوهشگاه علوم و فنون هسته ای راه اندازی می شود

پژوهشکده داروهای شیمی درمانی در پژوهشگاه علوم و فنون هسته ای راه اندازی می شود