مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 22 آبان 1402 ساعت 21:202023-11-13اقتصادي

در آینده پوشش اعتبارسنجی از 30 درصد به صددرصد افزایش می یابد


گروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو؛ معاون فناور ی های نوین بانک مرکزی در نشست خبری دهمین همایش بانکداری الکترونیک و نظام های پرداخت با اشاره به اهمیت این رویداد در صنعت بانکداری گفت: - مهران محرمیان با بیان اینکه براساس مدل جدید اعتبارسنجی اعتبار محکومان مالی به شدت در شبکه بانکی کاهش خواهد یافت گفت: در مدل اعتبارسنجی جدید پوشش اعتبارسنجی از 30 درصد به صددرصد و دقت اعتبارسنجی نیز از 60 درصد به 88 درصد افزایش می یابد که مطابق با استاندارد های جهانی است.

گروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو؛ معاون فناور ی های نوین بانک مرکزی در نشست خبری دهمین همایش بانکداری الکترونیک و نظام های پرداخت با اشاره به اهمیت این رویداد در صنعت بانکداری گفت: در صنعت بانکداری کشور جمع بزرگی در حال خدمت رسانی به آحاد جامعه هستند و مهمترین هدف در این صنعت بهبود رضایت مشتریان از خدمات بانکی است.

در حال حاضر بیش از 98 درصد خدمات بانکی به صورت الکترونیک و غیرحضوری امکان ارائه به مشتریان را داراست و این موضوع اهمیت پایداری در ارائه خدمات بانکداری الکترونیک به مشتریان را دوچندان می کند.

محرمیان با اشاره به تاریخچه بانکداری الکترونیک گفت: صنعت بانکداری بعد از گذشت چند دهه به سمت الکترونیک شدن وسپس دیجیتال شدن حرکت کرد و اکنون آماده حرکت به سمت هوشمند شدن با استفا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

در آینده پوشش اعتبارسنجی از 30 درصد به صددرصد افزایش می یابد

در آینده پوشش اعتبارسنجی از 30 درصد به صددرصد افزایش می یابد