مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 12 آبان 1402 ساعت 11:352023-11-03سياسي

دانش آموزان رکن پیروزی انقلاب اسلامی هستند


فرماندار خوسف با اشاره به اینکه دانش آموزان رکن پیروزی انقلاب اسلامی هستند، گفت: در کشور ما نسل جوان ودانش آموزان، سهم بزرگی ازتحولات و پیشرفتهای کشور را بر عهده داشته و شاهد حضور دانش آموزان در عرصه‎های مختلف هستیم.

- ایسنا/خراسان جنوبی فرماندار خوسف با اشاره به اینکه دانش آموزان رکن پیروزی انقلاب اسلامی هستند، گفت: در کشور ما نسل جوان ودانش آموزان، سهم بزرگی ازتحولات و پیشرفتهای کشور را بر عهده داشته و شاهد حضور دانش آموزان در عرصه‎های مختلف هستیم.

سید علی حسینی، در گفت و گو با ایسنا، گفت: تاریخ انقلاب مقدس جمهوری اسلامی گواه بر این حقیقت است که جوانان، دانش آموزان و دانشجویان این مرز و بوم همواره رکن اصلی پیروزی در تمام مراحل انقلاب اسلامی و عمر 44 ساله نظام مقدس جمهوری اسلامی هستند.

فرماندار خوسف با بیان اینکه 13 آبان ماه نقطه عطفی در انقلاب اسلامی است، اظهار کرد: نقاط عطف انقلاب اسلامی ماحصل، فتنه ها، توطئه ها و ظلم استکبار جهانی بود که با شکل گیری بیداری و آگاهی در مردم و به ویژه جوانان متدین کشور منجر به رسوایی استکبار جهانی شد.

حسینی با اشاره به تبعید امام خمینی ( ره ) در سال 1343 گفت: علی الرغم برنامه دشمن برای محو نام و افکار امام و تبعید ایشان در مهر ماه سال 57 به فرانسه، به خواست خدواند متعال صدای انقلاب از قلب ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دانش آموزان رکن پیروزی انقلاب اسلامی هستند

دانش آموزان رکن پیروزی انقلاب اسلامی هستند