مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 28 آبان 1402 ساعت 21:202023-11-19پزشكي

افرایش 50 درصدی مستمری بیماران کلیوی در ایلام


مدیر انجمن خیریه حمایت از بیماران کلیوی ایلام گفت: مستمری هایی که به صورت ماهانه از طرف این انجمن به بیماران کلیوی پرداخت می شود، با رایزنی های انجام شده بیش از 50 درصد افزایش یافته است.

- محمدرضا کیخاوندی مدیر انجمن خیریه حمایت از بیماران کلیوی استان ایلام، شامگاه یکشنبه 28 آبان ماه در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در ایلام گفت: در استان ایلام تعداد 225 بیمار دیالیزی و 190 نفر بیمار پیوندی وجود دارد.

وی با اشاره به اینکه تمام درآمد های انجمن خیریه حمایت از بیماران کلیوی از طریق درمانگاه خیریه حضرت زهرا (س) تامین می شود، افزود: در راستای حمایت از بیماران کلیوی مستمری هایی به صورت ماهانه از طرف این انجمن به بیماران کلیوی استان ایلام پرداخت می شود.

مدیر انجمن خیریه حمایت از بیماران کلیوی استان ایلام ادامه داد: این مستمری ماهیانه در سال جاری با رایزنی های انجام شده بیش از 50 درصد افزایش یافته است.

 کیخاوندی خاطرنشان کرد: یکی دیگر از حمایت های این انجمن پرداخت 50 درصدی نسخ دارویی بیماران پیوند کلیه بوده که به صورت ماهیانه پرداخت خواهد شد.

 این مقام مسئول تصریح کرد: از مهم ترین اقدامات انجمن حمایت از بیماران کلیوی پرداخت مبالغی به مناسبت های مختلف در اعیاد مذهبی و همچنین عید نوروز است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افرایش 50 درصدی مستمری بیماران کلیوی در ایلام

افرایش 50 درصدی مستمری بیماران کلیوی در ایلام