مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 2 آبان 1402 ساعت 11:202023-10-24اقتصادي

خبر خوش برای کشاورزان کلاله/ امهال تسهیلات خسارت دیدگان خشکسالی


فرماندار کلاله با بیان اینکه «کشاورزی» مهمترین صنعت کسب و کار مردم این شهرستان است، افزود: یکی از خواسته های کشاورزان در راستای امهال بازپرداخت تسهیلات بانکی پیگیری شد.

- ایسنا/گلستان فرماندار کلاله با بیان اینکه کشاورزی مهمترین صنعت کسب و کار مردم این شهرستان است، افزود: یکی از خواسته های کشاورزان در راستای امهال بازپرداخت تسهیلات بانکی پیگیری شد.

فرهاد شیبک در گفت وگو با ایسنا در خصوص آخرین وضعیت بازپرداخت تسهیلات کشاورزان کلاله ای آسیب دیده از خشکسالی های اخیر، اظهار کرد: کشاورزی به عنوان چرخه مولد و اشتغال زا در کلاله بوده و این شهرستان در تولید محصولات استراتژیک جزو برترین های استان و کشور است.

وی با اشاره به اینکه در نشست روز گذشته جمعی از کشاورزان منطقه و مدیر شعب بانک کشاورزی استان گلستان، مسایل و مشکلات این قشر زحمتکش مطرح گردید، ادامه داد: متأسفانه خشکسالی سال های اخیر و کاهش نزولات آسمانی سبب شد تا به بخش کشاورزی منطقه آسیب جدی وارد شود.

فرماندار کلاله کاهش تولید محصولات کشاورزی را از نتایج این خشکسالی برشمرد و افزود: میزان بارندگی های سال زارعی قبل، طی 22 سال گذشته بی سابقه بوده تا حدی که شهرستان در تأمین آب شرب با تنش جدی رو به رو است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خبر خوش برای کشاورزان کلاله/ امهال تسهیلات خسارت دیدگان خشکسالی

خبر خوش برای کشاورزان کلاله/ امهال تسهیلات خسارت دیدگان خشکسالی