مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 21 آبان 1402 ساعت 07:502023-11-12اقتصادي

جمع آوری بیش از 30 میلیارد تومان زکات در استان قزوین


از ابتدای سال جاری تاکنون بیش از 30 میلیارد تومان زکات در استان جمع آوری شده که از این رقم بیش از 90 درصد برای محرومان و نیازمندان صرف شده است.

- حجت الاسلام باب اله شهسواری در گفت و گو با خبرنگار فارس در قزوین اظهار کرد: از ابتدای سال جاری تاکنون بیش از 30 میلیارد تومان زکات در استان قزوین جمع آوری شده است که از این رقم بیش از 90 درصد برای محرومان و نیازمندان صرف شده است.

وی با اشاره به برگزاری جلسه اخیر شورای زکات شهرستان آوج، افزود: در این شهرستان میزان زکات مصرف شده برای محرومان به نسبت استان کمتر می باشد که لازم است با فرهنگ سازی، زکات دهندگان را تشویق کنیم ابتداء هزینه کرد زکات برای محرومان را در اولویت قرار دهند و سپس از مابقی زکات برای پروژه های عام المنفعه صرف کنند.

رییس اداره زکات استان قزوین اضافه کرد: آوج در جمع آوری زکات رتبه پنجم را در میان ادارات استان داراست که ضرورت دارد در این زمینه کار شود چراکه شهرستان آوج در پرداخت زکات ظرفیت بیشتری دارد.

این مسوول خاطرنشان کرد: یکی از مسائلی که باید در زکات منطقه آوج پیگیری شود افرادی هستند که از خارج از استان به این شهرستان آمده و زمین اجاره می کنند ولی زکات نیز پرداخت نمی کنند و می گویند که زکات در استان خودشان پرداخت می کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جمع آوری بیش از 30 میلیارد تومان زکات در استان قزوین

جمع آوری بیش از 30 میلیارد تومان زکات در استان قزوین