مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 16 آبان 1402 ساعت 09:452023-11-07حوادث

کپی کارت بانکی 300 مشتری پمپ بنزین در شمال تهران؛ کلاهبرداران حرفه ای دستگیر شدند


رییس پلیس فتا پایتخت از دستگیری متهمانی خبر داد که در پوشش یک باند اسکیمری، کارت بانکی بیش از 300 نفر از مشتریانیک پمپ بنزین در شمال تهران را کپی و از 200 شهروند کلاهبرداری کرده بودند.

- سرهنگ داود معظمی گودرزی رییس پلیس فتا پایتخت در گفت وگو با خبرنگار انتظامی خبرگزاری فارس از شناسایی و انهدام یکی از بزرگترین باندهای کلاهبرداران اسکیمر با بیش از 200 نفر شاکی خبر داد و بیان داشت: متهمان کارت بانکی بیش از 300 هزار نفر از شهروندان پایتخت را کپی کرده و قصد برداشت از حساب ها را داشتند که در عملیات غافلگیرانه پلیس دستگیر شدند.

  رییس پلیس فتا پایتخت در تشریح این خبر اظهار داشت: تعداد زیادی از شهروندان به پلیس فتا تهران بزرگ مراجعه و اعلام کردند مبالغی به صورت غیرمجاز از حساب آنان برداشت شده است که کارشناسان پلیس فتا پس از مطالعه اظهارات شکات پرونده تحقیقات سایبری خود را آغاز کرده و با اقدامات فنی و تخصصی متوجه شدند تمامی مالباختگان این پرونده بعد از سوختگیری در یک پمپ بنزین در شمال تهران مورد سرقت قرار گرفتند.

 وی با اشاره به شناسایی و دستگیری تمامی افراد این باند افزود: افسران سایبری پلیس فتا با بکارگیری تجربیات فنی و اقدامات پلیسی موفق شدند تمامی اعضای این باند 5 نفره که متشکل از سه نفر مرد و دو نفر زن بودند را شناسایی و پس از تش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کپی کارت بانکی 300 مشتری پمپ بنزین در شمال تهران؛ کلاهبرداران حرفه ای دستگیر شدند

کپی کارت بانکی 300 مشتری پمپ بنزین در شمال تهران؛ کلاهبرداران حرفه ای دستگیر شدند