مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 4 آبان 1402 ساعت 19:352023-10-26اقتصادي

خلاهای مرزی در آذربایجان غربی شناسایی و رفع می شود


محصور شدن مرزهای استان در دستور کار قرار گرفته و خلاهای مرزی شناسایی و رفع می شود.

- ایسنا/آذربایجان غربی استاندار آذربایجان غربی گفت: محصور شدن مرزهای استان در دستور کار قرار گرفته و خلاهای مرزی شناسایی و رفع می شود.

محمدصادق معتمدیان پنجشنبه 4 آبان در کمیسیون برنامه ریزی، هماهنگی و نظارت بر مبارزه با قاچاق کالا و ارز آذربایجان غربی، افزود: عزم دولت سیزدهم در راستای مبارزه مستمر با قاچاق کالا جزم بوده و تلاش داریم تا با رفع خلاهای موجود، اجازه قاچاق از مرزها داده نشود.

وی همچنین با اشاره به تدوین نقشه راه برای مرزهای آذربایجان غربی، خاطرنشان کرد: اعضای کمیسیون، مشکلات، آسیب ها، موانع و پیشنهادات خود را در خصوص مبارزه با قاچاق احصاء و بر اساس اولویت مرزها، زمینه تدوین نقشه راه فراهم شود.

استاندار آذربایجان غربی به پایش سیستمی مرزها نیز اشاره کرده و افزود: از نظر فیزیکی و تکنولوژیکی و در یک زمان بندی مشخص، زیرساخت های لازم در مرزها شکل گیرد و هرگونه بی توجهی در ورود و خروج افراد و کالا پذیرفتنی نیست.

معتمدیان همچنین با تاکید بر اینکه مرزهای آذربایجان غربی 24 ساعته شوند، تصریح کرد: با شبانه روزی کردن مرزها مشکلات توقف نیز رفع شده و دیگر شاهد شکل گیری صف های طولانی خودروها نخواهیم بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خلاهای مرزی در آذربایجان غربی شناسایی و رفع می شود

خلاهای مرزی در آذربایجان غربی شناسایی و رفع می شود