مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 14 آبان 1402 ساعت 22:252023-11-05بين الملل

پیام وزیر بهداشت فلسطین به جهان: 30 روز کشتار کافی نیست؟


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، «میا کیله» وزیر بهداشت فلسطین امروز یک شنبه، 5 نوامبر در پیامی خطاب به جهان و نهاد های پزشکی بین المللی خواستار توقف جنایات سی روزه ارتش رژیم اشغالگر علیه مردم بی گناه غزه شد.

- پیام وزیر بهداشت فلسطین به جهان: 30 روز کشتار کافی نیست؟ وزیر بهداشت فلسطین امروز، در سی امین روز ازتداوم جنایات صهیونیست ها علیه ملت فلسطین در پیامی به جهانیان نوشت: رژیم اشغالگر اسراییل همچنان همه چیز را در نوار غزه مورد هدف قرار می دهد؛ با جنایات آن مخالفت کنید.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، میا کیله وزیر بهداشت فلسطین امروز یک شنبه، 5 نوامبر در پیامی خطاب به جهان و نهاد های پزشکی بین المللی خواستار توقف جنایات سی روزه ارتش رژیم اشغالگر علیه مردم بی گناه غزه شد.

براساس گزارش خبرگزاری فلسطینی شهاب ، وزیر بهداشت فلسطین در ابتدای این پیام از تمامی وزارتخانه های بهداشت در سراسر دنیا و نهاد های پزشکی جهان خواست وارد عمل شده و با کشتار های روزانه علیه نوار غزه و نظام پزشکی آن مخالفت کنند.

کیله ادامه داد: رژیم اشغالگر اسراییل همچنان همه چیز را در نوار غزه از جمله بیمارستان ها، عبادتگاه ها و سرپناه های موقت در داخل مدارس را هدف قرار می دهد؛ این رژیم تمام قوانین بین المللی را نادیده گرفته و تمدن بشر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیام وزیر بهداشت فلسطین به جهان: 30 روز کشتار کافی نیست؟

پیام وزیر بهداشت فلسطین به جهان: 30 روز کشتار کافی نیست؟