مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 15 آبان 1402 ساعت 19:152023-11-06بين الملل

وزیر دفاع اسبق اسراییل : منتظر استعفای نتانیاهو هستیم


آویگدور لیبرمن رییس حزب «اسراییل خانه ما» و وزیر دفاع اسبق اسراییل : منتظر استعفای نتانیاهو و عدم طفره رفتن از پذیرش مسئولیت شکست (در برابر حماس) و سرزنش دیگران هستیم.

- آویگدور لیبرمن رییس حزب اسراییل خانه ما و وزیر دفاع اسبق اسراییل : منتظر استعفای نتانیاهو و عدم طفره رفتن از پذیرش مسئولیت شکست (در برابر حماس) و سرزنش دیگران هستیم.

وزیر دفاع اسبق اسراییل پس از گذشت یک ماه از جنگ غزه و تلفات بسیاری از شهرک نشینان به نتانیاهو تاخت و خطاب به نخست وزیر رژیم گفت که منتظر استعفای اوست.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایرنا، آویگدور لیبرمن رییس حزب اسراییل خانه ما و وزیر دفاع اسبق اسراییل در ادامه افزود: منتظر استعفای نتانیاهو و عدم طفره رفتن از پذیرش مسئولیت شکست (در برابر حماس) و سرزنش دیگران هستیم.

لیبرمن پیش از این در سخنان انتقادآمیز خود از عملکرد کابینه نتانیاهو در جنگ غزه گفته بود: 200 هزار شهرک نشین در اطراف غزه را آواره دیگر مناطق کردیم و دیگر کسی بازنخواهد گشت.

کسانی که از ماه ها جنگ سخن می گویند، چیزی از واقعیت نمی دانند .

نیروهای مقاومت فلسطین روز شنبه 15 مهرماه برابر با هفتم اکتبر 2023 عملیات غافلگیر کننده ای با نام طوفان الاقصی را از غزه (جنوب فلسطین) علیه مواضع رژیم اشغالگر قدس آغاز کردند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وزیر دفاع اسبق اسراییل : منتظر استعفای نتانیاهو هستیم

وزیر دفاع اسبق اسراییل : منتظر استعفای نتانیاهو هستیم