مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 6 آبان 1402 ساعت 12:052023-10-28پزشكي

بیش از 4000 زوج نابارور در گیلان شناسایی شد


رییس دانشگاه علوم پزشکی گیلان از شناسایی بیش از 4000 نفر زوج نابارور در استان خبر داد و گفت: امیدوارم با اقدامات حمایتی به این زوجین توسط بیمه سلامت و بانک ها، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از رشت، محمدتقی آشوبی رییس دانشگاه علوم پزشکی گیلان پیش از ظهر امروز در همایش بیمه سلامت در سالن همایش های معاونت بهداشتی با اشاره به چالش های بهداشتی اظهار کرد: جمعیت سلامتی در گیلان بالا، کاهش زادآوری پایین و بیماری های غیرواگیر نیز در استان بسیار بالا است.

  وی با اشاره به پرداخت ماهیانه 40 میلیارد تومان به کارکنان شرکتی و حجمی افزود: اگر مطالبات دانشگاه علوم پزشکی گیلان از بیمه ها از جمله بیمه سلامت به موقع پرداخت نشود، با چالش جدی مواجه خواهیم شد.

  رییس دانشگاه علوم پزشکی گیلان با اشاره به قدمت بالای مراکز درمانی در مرکز استان گفت: برخی از بیمارستان های مرکز استان نظیر پورسینا قدمتی بیش از یکصدساله دارند.

  آشوبی فقدان بیمارستان جنرال را گلوگاهی برای تعارض منافع برشمرد و بیان کرد: فقدان بیمارستان جنرال علاوه بر طولانی شدن روند درمان برای بیمار، بعضاً آن ها را در مسیر دریافت خدمت از بخش خصوصی خارج می کند.

  وی با اشاره به در دست احداث بودن یک بیمارستان 350 تختخوابی در پورسینا افزود: با پیگیری های صورت گرفت، به زودی شاهد پیشرفت قابل توجهی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بیش از 4000 زوج نابارور در گیلان شناسایی شد

بیش از 4000 زوج نابارور در گیلان شناسایی شد