مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 10 آبان 1402 ساعت 10:052023-11-01بين الملل

چرا تونل های غزه قبرستان صهیونیست ها خواهد شد؟


تهاجم زمینی رژیم اشغالگر به نوار غزه در حالی آغاز شده که یکی از بزرگ ترین تهدیدها برای نظامیان این رژیم در اعماق زمین های باریکه غزه مدفون شده است؛ - فارس پلاس؛ دیگر رسانه ها - مهر نوشت: تصمیم آشکار رژیم صهیونیستی برای انجام تهاجم زمینی محدودتر به جای خواست جاه طلبانه حمله تمام عیار زمینی (حمله به قصد اشغال) به باریکه غزه که از روزهای پایانی هفته گذشته عملی شد، از این واقعیت مهم حکایت دارد که درگیری با مبارزان حماس، به اندازه ای که سردمداران رژیم و حامیان بین المللی آن تصور می کردند سهل نیست.

حماس شاید به زعم دشمنانش از توان اطلاعاتی و تجهیزاتی و حمایتی ضعیف تری برخوردار باشد، ولی عزم راسخ مبارزان فلسطینی در توقف تجاوز اشغالگران، چنان راسخ و زیربنایی است که هیچ ارتش و سلاحی را توانایی ایستادگی در برابرش نیست.

بنا بر اعلام جنبش جهاد اسلامی فلسطین، تجاوز زمینی از چند روز پیش آغاز شده ولی دشمن نتوانسته است هیچ دستاوردی جز نفوذ محدود به مناطق باز به دست آورد.

نتیجه این شده که به ادعای مقام های تل آویو، حدود 150 هدف زیرزمینی تحت هدف قرار گرفته؛ اهدافی که به نوشته الجزیره، نمی شود به آسانی آن را باور کرد، شاید 150 تونل به هم پیوسته وجود داشته باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چرا تونل های غزه قبرستان صهیونیست ها خواهد شد؟

چرا تونل های غزه قبرستان صهیونیست ها خواهد شد؟