مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 20 آبان 1402 ساعت 09:502023-11-11فرهنگي

«یک اتفاق کوچک» در جشنواره فیلم «Afragola» ایتالیا


فیلم «یک اتفاق کوچک» ساخته سیدمرتضی سبزقبا برای حضور در بخش مسابقه دومین جشنواره بین المللی فیلم معماری «Afragola» ایتالیا انتخاب شد.

- ایسنا/خوزستان فیلم یک اتفاق کوچک ساخته سیدمرتضی سبزقبا برای حضور در بخش مسابقه دومین جشنواره بین المللی فیلم معماری Afragola ایتالیا انتخاب شد.

این جشنواره با موضوع معماری واقعی، خیالی یا ذهنی برگزار می شود و به رای هیات داوران به بهترین فیلم داستانی کوتاه، بهترین فیلم داستانی بلند، بهترین فیلم کوتاه مستند، بهترین فیلم مستند بلند و بهترین پویانمایی جایزه اهدا خواهد کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، فیلم یک اتفاق کوچک که سی وپنجمین حضور جشنواره ای خود را تجربه می کند درباره مردی است که به عنوان آپاراتچی و نظافتچی در مجتمع فرهنگی، سینمایی دزفول مشغول به کار است و آرزوی او این است که روزی او هم در سینما حضور داشته باشد و تصویرش روی پرده سینما نقش ببندد.

اسامی عوامل این فیلم به این شرح اند: نویسنده، تصویربردار، تدوینگر، طراح پوستر و کارگردان: سیدمرتضی سبزقبا- صدابردار نریشن: محمد زربخش- صداگذار: حسین قورچیان- عکاس و مجری طرح: حمید تجلی فرد- تیتراژ: حجت کایدخورده- مترجم انگلیسی: سیدعزیز رودبندی- مترجم ایتالیایی: سیدرضی الدین طبیب- با همکاری: نادر سعادتی فرد- با حضور: مجید اردلان، علی قاسمی- تهیه کننده: سیدرض


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«یک اتفاق کوچک» در جشنواره فیلم «Afragola» ایتالیا

«یک اتفاق کوچک» در جشنواره فیلم «Afragola» ایتالیا