مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 17 آبان 1402 ساعت 13:002023-11-08ورزشي

سالار عقیلی و تبلیغ کتونی زرنگی!


چرا اصلا باید چنین انتظاری از سالار عقیلی وجود داشته باشد که، چون در زمینه موسیقی اصیل ایرانی فعالیت دارد دیگر نباید در تبلیغات فلان محصول شرکت کند؟ چرا اگر یک ورزشکار یا هنرپیشه یا .

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک، عصر ایران نوشت: سالار عقیلی یکی از چهره های شناخته شده در عرصه موسیقی ایرانی است، اخیرا یک ویدیوی تبلیغاتی از او منتشر شد که به بحث و گفت وگوی زیادی در میان مخاطبان و کاربران فضای مجازی انجامیده است.

  در این ویدئو عقیلی (لاغر شده) در وسط یک فروشگاه عرضه کفش های ورزشی یا کتانی (کتونی) و لباس ورزشی ایستاده و درباره محصولات موجود در آن فروشگاه حرف می زند و مخاطبان را هم برای حضور و خرید در آن فروشگاه فرا می خواند.

قابل ذکر است تغییر ظاهری و لاغر شدن سالار عقیلی در آن ویدئو تبلیغاتی فروشگاه ورزشی به دلیل عمل جراحی اسلیو است که حدود 50 کیلو وزنش کمتر شده است.

(ذکر شده در صفحه ویکی پدیا عقیلی) همین قضیه باعث شد که بسیاری به این حرکت او خرده گرفته و به صراحت اعلام کنند این کار در شان هنرمندی، چون او نیست و این اقدام را به سقوط سالار عقیلی تعبیر کرده اند یا روزنامه نگار و فعال رسانه ای پژمان موسوی درباره او در صفحه اینستاگرامش نوشت: حرفِ تکراری نباید زد، شخصیتِ سالار عقیلی هم چیزی نیست که نیاز به یادآوریِ دوباره داشته باشد، فقط این حد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سالار عقیلی و تبلیغ کتونی زرنگی!

سالار عقیلی و تبلیغ کتونی زرنگی!