مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 16 آبان 1402 ساعت 15:302023-11-07بين الملل

حمله پهپادی مقاومت عراق به پایگاه آمریکا در فرودگاه اربیل


حمله پهپادی مقاومت عراق به پایگاه آمریکا در فرودگاه اربیل - به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، مقاومت اسلامی عراق، بعدازظهر امروز (سه شنبه)، از حمله پهپادی به پایگاه آمریکا در فرودگاه بین المللی اربیل خبر داد.

مقاومت عراق اعلام کرد رزمندگان مقاومت با یک پهپاد پایگاه آمریکا در فرودگاه بین المللی اربیل را هدف قرار داده و پهپاد مستقیما به هدف موردنظر اصابت کرده است.

این بیانیه در حالی صادر شده است که مقاومت عراقی ساعتی پیش مسئولیت حمله پهپادی به پایگاه آمریکایی حریر در شمال عراق را برعهده گرفته بود.

مقاومت عراق اعلام کرده بود پایگاه آمریکایی حریر را با 2 پهپاد هدف حمله قرار داده و پهپاد مستقیما با اهداف موردنظر برخورد داشته است.

مقاومت اسلامی عراق بارها مواضع نیروهای آمریکایی در پایگاه حریر، پایگاه عین الاسد در غرب این کشور و پایگاه های آمریکایی در سوریه را هدف حملات پهپادی و راکتی قرار داده است.

رسانه های عراقی و سوری روز گذشته نیز از چند حمله با فاصله زمانی کم به پایگاه های آمریکا در شمال و غرب عراق و همچنین شرق و شمال شرق سوریه خبر داده بودند.

گروه های مقاومت مستقر در عراق در واکنش به حملات رژیم صهیونیستی به نوار غزه و بمباران مناطق مسکونی و کشتار غیرنظامیان فلسطینی و در حمایت از مقاومت فلسطین از روزهای نخست عمل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حمله پهپادی مقاومت عراق به پایگاه آمریکا در فرودگاه اربیل

حمله پهپادی مقاومت عراق به پایگاه آمریکا در فرودگاه اربیل