مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 2 آبان 1402 ساعت 10:002023-10-24سياسي

ویژه برنامه های حرم مطهر رضوی به مناسبت ولادت امام حسن عسکری(ع)


با توجه به سالروز ولادت یازدهمین اختر تابناک ولایت حضرت امام حسن عسکری(ع) در 8 ربیع الثانی 1445 و در راستای بهره مندی زائران و مجاوران از فیوضات ایام شادی و شادمانی اهل بیت(ع)، - ویژه برنامه های حرم مطهر رضوی به مناسبت ولادت امام حسن عسکری(ع) ایسنا/خراسان رضوی با توجه به سالروز ولادت یازدهمین اختر تابناک ولایت حضرت امام حسن عسکری(ع) در 8 ربیع الثانی 1445 و در راستای بهره مندی زائران و مجاوران از فیوضات ایام شادی و شادمانی اهل بیت(ع)، ویژه برنامه های جشن و سرور در شب، روز و شام ولادت این امام همام با حضور سخنرانان و مادحین اهل بیت(ع) در رواق امام خمینی(ره) تدارک دیده شده است.

وی با بیان اینکه ویژه برنامه جشن صبح میلاد حضرت باب الحوائج(ع) سه شنبه 2 آبان ماه قبل از نماز ظهر و عصر ساعت 10 با سخنرانی حجت الاسلام والمسلمین فرجام در رواق امام خمینی(ره) شروع می شود.

پس از آن عاشقان مولا از دکلمه خوانی، اجرای گروه سرود گلدسته های حرم و مولودی خوانی جعفرنژاد مداح اهل بیت(ع) مستفیض خواهند شد.

بر اساس گزارش روابط عمومی آستان قدس رضوی، مراسم جشن شام میلاد ابو المهدی(ع) سه شنبه 2 آبان ماه ساعت 18 با قرائت زیارت امین گشایش می یابد و پس از بهره مندی زائران از دکلمه خوانی و سخنرانی حجت الاسلام والمسلمین مرتضی دهشت، دعای توسل با نوای گرم ابراهیم قانع از م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ویژه برنامه های حرم مطهر رضوی به مناسبت ولادت امام حسن عسکری(ع)

ویژه برنامه های حرم مطهر رضوی به مناسبت ولادت امام حسن عسکری(ع)