مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 26 آبان 1402 ساعت 16:052023-11-17سياسي

آماده برپایی جشنواره های مشترک با کردستان عراق هستیم


مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی کرمانشاه از آمادگی این اداره کل برای برگزاری جشنواره های مشترک با اقلیم کردستان عراق خبر داد.

- ایسنا/کرمانشاه مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی کرمانشاه از آمادگی این اداره کل برای برگزاری جشنواره های مشترک با اقلیم کردستان عراق خبر داد.

داریوش فرمانی پس از بازگشت از سفر دو روزه به کشور عراق اظهار کرد: در این سفر در نشست با سرکنسول ایران در سلیمانیه عراق بر ضرورت فراهم شدن توسعه همکاری های دو منطقه در حوزه های گردشگری، صنایع دستی، میراث فرهنگی و مبادلات فرهنگی تاکید شد.

وی افزود: در حوزه توسعه گردشگری با توجه به وجود دو پایانه مرزی فعال پرویزخان و شوشمی با اقلیم کردستان عراق با امکان تردد مسافر فرصت و ظرفیت ویژه ای را برای توسعه مناسبات استان کرمانشاه و اقلیم کردستان عراق فراهم کرده است.

مدیرکل میراث فرهنگی کرمانشاه تصریح کرد: یکی از مواردی که مورد تاکید قرار گرفت مساله توسعه توریسم سلامت بود که با توجه به توانمندی و امکانات بسیار خوب استان کرمانشاه در این زمینه، نیازمند هماهنگی و فراهم کردن شرایط مناسب برای پذیرش و خدمات دهی به مهمانان عراقی است.

وی گفت: همچنین فراهم کردن زمینه های برگزاری جشنواره های مشترک یکی دیگر از اتفاقاتی است که ما از آن استقبال می کنیم و ای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آماده برپایی جشنواره های مشترک با کردستان عراق هستیم

آماده برپایی جشنواره های مشترک با کردستان عراق هستیم