مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 2 آبان 1402 ساعت 09:552023-10-24سياسي

منظور: به دیپلماسی تخصصی برای ارتقاء ابتکارات منطقه ای کشور نیاز داریم


در کنار دیپلماسی عمومی به ارتقاء دیپلماسی تخصصی در موضوعات مختلف نظیر آب، انرژی، گردشگری و کشت فراسرزمینی نیاز داریم تا بتوانیم ابتکارات بین المللی و منطقه ای جمهوری اسلامی ایران را گسترش دهیم.

- رییس سازمان برنامه و بودجه گفت: در کنار دیپلماسی عمومی به ارتقاء دیپلماسی تخصصی در موضوعات مختلف نظیر آب، انرژی، گردشگری و کشت فراسرزمینی نیاز داریم تا بتوانیم ابتکارات بین المللی و منطقه ای جمهوری اسلامی ایران را گسترش دهیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، داوود منظور در جلسه علنی امروز مجلس شورای اسلامی و در جریان بررسی بندی از لایحه برنامه هفتم که به دیپلماسی سیاسی و اقتصادی مربوط می شد، بیان کرد: رویکرد اصلی دولت در دو سال گذشته استفاده از تمام ظرفیت های دیپلماسی کشور بوده است، نه تنها دیپلماسی عمومی بلکه استفاده از دیپلماسی تخصصی برای ما حائز اهمیت است ما در منطقه نیاز داریم که بتوانیم ابتکارات منطقه ای و بین المللی جمهوری اسلامی ایران را در حل مسائل منطقه ای و جهانی افزایش دهیم و پرقدرت و اثرگذار باشیم.

وی در ادامه اظهار کرد: در موضوعات تخصصی اکنون دیپلماسی آب برای ما بسیار اهمیت دارد با توجه به تعاملاتی که با کشورهای منطقه داریم باید بتوانیم از منابع آبی خود صیانت کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

منظور: به دیپلماسی تخصصی برای ارتقاء ابتکارات منطقه ای کشور نیاز داریم

منظور: به دیپلماسی تخصصی برای ارتقاء ابتکارات منطقه ای کشور نیاز داریم