مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 15 آبان 1402 ساعت 09:352023-11-06اجتماعي

قبرستان نو قم به فضای باز شهری تبدیل می شود


رییس شورای اسلامی شهر قم با اشاره به ادامه تملک 130 باب مغازه حاشیه ای قبرستان نو، گفت: با اتمام تملک این پلاک ها پنج هکتار فضای باز شهری در جوار حرم مطهر در اختیار شهروندان قرار خواهد گرفت.

- ایسنا/قم رییس شورای اسلامی شهر قم با اشاره به ادامه تملک 130 باب مغازه حاشیه ای قبرستان نو، گفت: با اتمام تملک این پلاک ها پنج هکتار فضای باز شهری در جوار حرم مطهر در اختیار شهروندان قرار خواهد گرفت.

محسن محرری در گفت وگو با خبرنگاران بیان کرد: همزمان با تملک این مغازه ها، خیابان امیرکبیر نیز تعریض خواهد شد تا مشکلات ترافیکی کنونی تا حدودی برطرف شود.

وی بیان کرد: در ضلع شرقی حرم مطهر عملیات اجرایی پروژه های جاری مانند پارکینگ بست شرقی و ادامه بلوار عمار یاسر در حال اجراست که به سرانجام رسیدن آن ها چند سال به طول می انجامد اما تأثیر بسیار مطلوبی در ارتقاء کیفیت زندگی و خدمات رسانی برای مردم و زائران خواهد داشت.

محرری اضافه کرد: در ضلع غربی حرم مطهر نیز عملیات ساماندهی میدان شهید مطهری رو به اتمام است و تا پایان سال به بهره برداری می رسد، بهره برداری از این طرح علاوه بر تأثیر در سیما و منظر شهری در کاهش بخشی از به هم ریختگی ها در عبور و مرور خودروهای سواری و عابران پیاده دخیل خواهد بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قبرستان نو قم به فضای باز شهری تبدیل می شود

قبرستان نو قم به فضای باز شهری تبدیل می شود