مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 6 آبان 1402 ساعت 15:252023-10-28بين الملل

محکومیت حمله نظامی به مراکز دانشگاهی غزه توسط رؤسای دانشگاه ها


رؤسای دانشگاه های برتر ایران در بیانیه ای حمله نظامی به مراکز دانشگاهی غزه را محکوم کردند.

- به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری فارس به نقل از دانشگاه تربیت مدرس، رؤسای دانشگاه های برتر ایران در بیانیه ای حمله نظامی به مراکز دانشگاهی غزه را محکوم کردند.

در این بیانیه آمده است: با عملیات برق آسا و غرورآفرین گروه های مبارز فلسطینی با عنوان طوفان الاقصی علیه مواضع و استحکامات رژیم غاصب اسراییل در سرزمین های اشغالی، جهان یک روز تاریخی را درک کرد و ملت فلسطین و ملل مسلمان را سرافراز کرد.

در سایه این آزمون بزرگ الهی، وعده خداوند محقق شد و در میان بهت و حیرت توأم با تحسین جهانیان، هیبت دروغین و قدرت پوشالی این رژیم اشغالگر که بارها توسط امامین انقلاب اسلامی و فرماندهان محور مقاومت مورد تأکید قرار گرفته بود، برای همگان نیز مسجل شد و موجی از شادی و امید در جبهه مقاومت اسلامی و ترس و وحشت در اردوگاه استکبار ایجاد کرد.

در حالی که اشغال و ظلم مستمر رژیم غاصب و ددمنش اسراییل با این طوفان بنیان کن، پاسخی کوبنده دریافت کرده است؛ اکنون جانیان اشغالگر در تلاش هستند تا با اقدامی غیر انسانی، غیر اخلاقی و مغایر با تمام کنوانسیون های بین المللی، با ایجاد پاکسازی نژادی از صاحبان حقیقی سرزمین فلسطین انتقام بگیرند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

محکومیت حمله نظامی به مراکز دانشگاهی غزه توسط رؤسای دانشگاه ها

محکومیت حمله نظامی به مراکز دانشگاهی غزه توسط رؤسای دانشگاه ها