مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 13 آبان 1402 ساعت 13:552023-11-04پزشكي

طرح آگاه سازی برای پیشگیری از معلولیت ها در زنجان اجرا می شود


کارشناس مسئول دفتر پیشگیری از معلولیت های بهزیستی استان زنجان گفت: برنامه آگاه سازی پیشگیری از معلولیت ها در زمینه موضوعاتی همچون سلامت و پیشگیری از بیماری و معلولیت، - ایسنا/زنجان کارشناس مسئول دفتر پیشگیری از معلولیت های بهزیستی استان زنجان گفت: برنامه آگاه سازی پیشگیری از معلولیت ها در زمینه موضوعاتی همچون سلامت و پیشگیری از بیماری و معلولیت، سلامت دستگاه عضلانی - اسکلتی، سلامت بینایی و شنوایی، ژنتیک و بیماری های ژنتیکی و .

اجرا می شود.

سکینه بیگلری پیش از ظهر امروز (13 آبان ماه) در جمع خبرنگاران در خصوص برنامه آگاه سازی پیشگیری از معلولیت، اظهار کرد: برای پیشگیری از وقوع معلولیت ها برنامه های مختلفی همچون غربالگری بینایی، غربالگری شنوایی، مشاوره ژنتیک و برنامه های آگاه سازی در سطح استان در حال اجرا است.

وی با اشاره به اجرای برنامه آگاه سازی پیشگیری از معلولیت ها برای 3 هزار شهروند زنجانی، افزود: برنامه آگاه سازی پیشگیری از معلولیت ها با هدف پیشگیری از بروز معلولیت برای زنان سرپرست خانوار و دانش آموزان آنان در دو سطح آموزشی، تربیت تسهیل گر میانی و آموزش به مخاطبان اصلی اجرا می شود.

این مسئول تصریح کرد: برنامه آگاه سازی پیشگیری از معلولیت ها در راستای آگاه سازی زنان سرپرست خانوار جامعه هدف بهزیستی با رده سنی 18 تا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طرح آگاه سازی برای پیشگیری از معلولیت ها در زنجان اجرا می شود

طرح آگاه سازی برای پیشگیری از معلولیت ها در زنجان اجرا می شود