مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 23 آبان 1402 ساعت 18:252023-11-14حوادث

17 فقره کلاهبرداری با شیوه اجاره دادن خودرو


شخصی که پس از اجاره دادن خودرو به 17 نفر از شهروندان به بهانه های مختلف از پرداخت ودیعه دریافتی از این افراد امتناع می کرد، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرج گ، حکمت اله شجاعی، رییس پلیس آگاهی استان البرز، در جمع اصحاب رسانه، گفت: به دنبال ارجاع چندین فقره کلاهبرداری از طریق اجاره دادن خودرو لوکس به شهروندان به مراجع انتظامی استان البرز، با تجمیع پرونده ها رسیدگی به پرونده به صورت ویژه در دستور کار پایگاه یکم پلیس آگاهی استان قرار گرفت.

وی افزود: برابر بررسی های اولیه مشخص شد که متهم پرونده با آگهی کردن اجاره خودرو لوکس در سایت دیوار سوژه های خود را شناسایی و پس از اجاره دادن خودرو از پرداخت ودیعه دریافتی از این افراد امتناع کرده و متواری می شد.

رییس پلیس آگاهی استان البرز با اشاره به اینکه با انجام اقدامات پلیسی مخفیگاه متهم در شهرستان چهارباغ شناسایی و با هماهنگی مقام قضایی نامبرده دستگیر شد، گفت: متهم در تحقیقات تکمیلی به 17 فقره کلاهبرداری با این روش اعتراف کرد.

این مقام انتظامی از شناسایی همه مالباختگان این پرونده خبر داد و گفت: با تکمیل پرونده متهم به همراه مالباختگان برای انجام مراحل قانونی به مرجع قضایی معرفی شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

17 فقره کلاهبرداری با شیوه اجاره دادن خودرو

17 فقره کلاهبرداری با شیوه اجاره دادن خودرو