مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 21 آبان 1402 ساعت 09:402023-11-12اقتصادي

فرآوری و تهیه خوراک دام از ضایعات پس از برداشت مزارع پنبه و ذرت بذری در اردبیل


رییس مرکز تحقیقات، آموزش کشاورزی و منابع طبیعی استان اردبیل از فرآوری و تهیه خوراک دام از ضایعات پس از برداشت مزارع پنبه و ذرت بذری در شرایط خشکسالی استان خبر داد.

- ایسنا/اردبیل رییس مرکز تحقیقات، آموزش کشاورزی و منابع طبیعی استان اردبیل از فرآوری و تهیه خوراک دام از ضایعات پس از برداشت مزارع پنبه و ذرت بذری در شرایط خشکسالی استان خبر داد.

کمال شهبازی 21 آبان در مصاحبه با ایسنا گفت: استان اردبیل یکی از قطب های کشاورزی و دامپروری کشور محسوب می شود و با توجه به حجم بالای کشت محصولات زراعی و باغی در این استان سالانه حجم زیادی از ضایعات و بقایای محصولات کشاورزی قابل مصرف در تغذیه دامدر این استان تولید می شود.

رییس مرکز تحقیقات و آموزش کشاورزی و منابع طبیعی استان اردبیل افزود: در راستای فرآوری و بهبود ارزش غذایی آن ها در تغذیه دام طرح ها و پروژه های متعددی توسط محققان بخش تحقیقات علوم دامی این مرکز با مشارکت بخش خصوصی اجرا شده است.

وی خاطرنشان کرد: ماحصل آن ها بهبود صددرصدی ارزش غذایی ضایعات محصولات کشاورزی و تهیه خوراک کامل ارزان قیمت و اقتصادی برای دام های سبک و سنگین در استان اردبیل است و این فناوری توسط اعضای هیأت علمی بخش تحقیقات علوم دامی مرکز به دست آمده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فرآوری و تهیه خوراک دام از ضایعات پس از برداشت مزارع پنبه و ذرت بذری در اردبیل

فرآوری و تهیه خوراک دام از ضایعات پس از برداشت مزارع پنبه و ذرت بذری در اردبیل